![](http://picsrv.fora.pl/DarkX/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LDK7
st. kapral
![st. kapral st. kapral](http://sites.google.com/site/mgogrompl/_/rsrc/1230855414102/rangi-forum/4st%20kapral.jpg)
Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:26, 04 Paź 2011 Temat postu: Next MGO |
|
|
tak sobie ostatnio myślałem, MGS Rising wyjdzie hmmmm za rok? przy dobrych wiatrach oczywiście... i chciałbym założyć temat , w sumie to już to zrobiłem w którym przedstawili byście swoje wizje , co w nim chcieli byście zobaczyć, oczywistą rzeczą jest to że każdy z nas chciałby dostać gre bez lagów, ale do tego konami musiałoby chyba zmienić serwery (mam nadzieje że to zrobią) , co do rozgrywki to w huj chciałbym dostać jakiś tryb gry gdzie grywalnym sprzętem byłby Rex i Ray, i niekoniecznie musiało by to wyglądać tak że 1vs1 (rex vs ray), ale myśle że dobrym trybem było by np rex vs 10 żołnierzy (z odpowiednim sprzętem ofc) lub rex + z 5 kolesi vs ray + 5 kolesi, lub tryb gdzie 6 kolesi (nawet z stealth camo) musi pokonać 4 Gekko z mgs4 , oczywiście zniszczenia otoczenia z grywalnymi rexami, rayami i gekkonami , musiały by być. Takie tryby to myśle że tylko na FB , bo w sumie w survivalu nie miały by one dużego sensu.
Dawajcie tutaj swoje pomysły co do Rising Online, ja mam tylko nadzieje że konami nie skurwi nam następnego MGO, bo jak już mają zamiar skurwić to lepiej żeby zostawili tak jak jest , dali nowe mapy i zrobili coś z tymi lagami.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/DarkX/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
maciusman
Administrator
![Administrator Administrator](http://sites.google.com/site/mgogrompl/_/rsrc/1230855523749/rangi-forum/18general.jpg)
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 614
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 14:43, 04 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Ja od pierwszej zapowiedzi i fragmentów gamplayu MGSR , jestem zdania , że możemy zapomnieć o takim MGO , jak przy czwórce. To będzie slasher , bez dwóch zdań. Chyba każdy widział Raidena w akcji i wie na czym będzie polegać rozgrywka. Na siekaniu kataną , z dużym naciskiem na dokładność zadawanych cięć , a nie przypadkowe klepanie klawiszy , co prezentuje to demo http://www.youtube.com/watch?v=FMdu_dUzjfE. Wątpię , więc aby trzonem rozgrywki online miałoby być wyłącznie strzelanie i CQC , tak jak w MGO. Możliwość gry sieciowej na pewno będzie , a znając pokręcone pomysły Kojimy i spółki , spodziewać się można wszystkiego
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/DarkX/images/spacer.gif) |
JohnRambo
Administrator
![Administrator Administrator](http://sites.google.com/site/mgogrompl/_/rsrc/1230855523749/rangi-forum/18general.jpg)
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z za granicy, tam gdzie za zabicie czlowieka dostajesz 3 lata a ziolo jest w sklepach.
|
Wysłany: Wto 17:01, 04 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Kojima powiedzial ze, mgsr nie odbiegnie stylem od mgsa i pozostanie skradanka. Tak wiec mgo moze pozostac utrzymane w podobnym stylu. Bardzo tez mozliwe ze Konami rozdzieli oba tytuły jak to miało miejsce z mgs4 w japonii i bedziemy mogli nabyc online osobno. Co do samej gry : oczekuje nowych lepszych map, wiekszych mozliwosci customizacji postaci, i wiekszych cen w RWD shopie zeby nie kazdego frajera bylo stac na zajebany czerwony beret. Chcę zobaczyc 2-3 razy więcej unikalnych skili i możliwości ich łączenia, efektywnego dzialania rpg na sciane z cegiełek. Miło by bylo zobaczyc bardziej naturalna animacje postaci byle tylko nie pierdzielilo to gameplayu. Zadnych teleportow przy wybuchu granatu, lepszego kamuflażu. Co najwazniejsze chce aby logo klanu bylo widoczne na kurtce lub berecie. O czyms zapomnialem?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/DarkX/images/spacer.gif) |
Lisek
st. szeregowy
![st. szeregowy st. szeregowy](http://sites.google.com/site/mgogrompl/_/rsrc/1230855403124/rangi-forum/2st%20szergowy.jpg)
Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KKS Lech Poznań
|
Wysłany: Wto 17:09, 04 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
a ja chcę co miesięcznego wydawania nowego PLAYBOY'a, a nie tyle lat te same dupeczki oglądać
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/DarkX/images/spacer.gif) |
LDK7
st. kapral
![st. kapral st. kapral](http://sites.google.com/site/mgogrompl/_/rsrc/1230855414102/rangi-forum/4st%20kapral.jpg)
Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:25, 04 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
hmmmm.... mi sie też nie wydaje aby nawet w singiel playrze w risingu zapieprzało się tylko z kataną , na bank Rejden bedzie też mógł urzywać klamek, taką mam nadzieje przynajmniej. Ale mysle że Rising będzie wygladać tak mniej więcej jak mgs4 jeśli chodzi o broń palną i do tego dodadzą możliwość operowania "scyzorykiem" w mega zajebisty sposób, jak na tym filmiku właśnie i skradanie ale w szybszym tępie. Ale tak jak Maciej pisał , po Konami to sie można wszystkiego spodziewać ... nawet tego że next MGO bedzie bardziej podobne do tetrisa niz do mgo ;p
Nooo Seba z tym clanemblem na kurtce to jest zajebisty pomysł! Mapy mogli by zrobić większe, fajnie by było jakby dali właśnie taki tryb jak rush w bf , zdobywanie jakiegoś tam punktu na mapie i przesunięcie sie na taką jakby drugą część mapy, a ja jeszcze chciałbym zobaczyć w unique characters Ninje z MGS oraz Naked Snaka z MGS3 , wiem że to jest troche nie halo jeśli chodzi o fabułe gry, ale fajnie by sie zapierdalało pojedynki Raiden vs Ninja lub Solid vs Naked
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/DarkX/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/DarkX/images/spacer.gif) |